spark plugs BR8HS vs B8HS

Discussion in 'Tech Discussion' started by Roesty, October 10, 2008.

  1. Roesty

    Roesty New Member

    Found a few new B8HS plugs sitting on the shelf and wondering if its sweet to use them in a superjet rather than BR8HS???

    Thanks
    Marty
  2. Rumble

    Rumble Member

    Yeah you can..

    The only difference is a resistor used for remedy of electrical interference e.g. some car stereos you need the 'R' plug to avoid static interference...
  3. Superjet21

    Superjet21 Member

    have used them both they both seem to run the same
  4. Roesty

    Roesty New Member

    Awesome thanks for that. No plans on using the stereo while hittin the waves so guess I should be sweet.

    Cheers
    Marty
  5. waxhead

    waxhead Member

    as long as you are using a stock ignition you will be fine
    If your using a digital ignition then you will upset it
  6. Rumble

    Rumble Member

    Good point.. What about things like water injection??
  7. SOX

    SOX Active Member

    supercheap spark plugs are shit
  8. Bullshit, they are exactly the same as everywhere else except cheaper
  9. Aquanob

    Aquanob Active Member

    LOL
  10. knoxie

    knoxie Active Member

    yea but they never have quite the right ones in stock....like they have BR8HS-10 instead of BR8HS .......and the 10's are shit
  11. Aquanob

    Aquanob Active Member

    OMFG You cunts are retards!
  12. waxhead

    waxhead Member

    Not sure about if it effects the water injection or not
  13. waxhead

    waxhead Member

    do you guys know that 10 stands for
  14. knoxie

    knoxie Active Member

    yea the 10 is the gap (10 = 1.0mm) ..........normal BR8HS is like 0.7mm or something........i know you can re-gap them .......but i have tried them a bunch of times and just seem to have issues ...i like those solid terminal ones...but they hard to get
  15. SOX

    SOX Active Member

    nah fuck off the supercheap plugs are cheap bottom of the barrell economy 2nds and fall to bits and fuck out constantly made in china shit suck my balls. lol
  16. Rumble

    Rumble Member

    yeah, i swear supercheap mus damage everything, drop every box and get everything electric wet before they sell them..
  17. FreeStylin_SJ

    FreeStylin_SJ Member

    I used to work at Super Cheap. Its a POS company. most of the stock gets thrown around, kicked, thrown around a bit more then put on the shelf :)

Share This Page